-
12.04.2016|
10:04
Քրիստոնյաների համար մեծ նշանակություն ունի հարության խորհուրդը: Առանց Քրիստոսի հարության և գալիք մարդկանց հարության խոստման քրիստոնեությունը կկորցներ իր փրկագործության խորհրդի էական իմաստը:
-
08.04.2016|
10:07
Ոչնչով աչքի չընկնող նախկին կամավոր ազատամարտիկի հետ վաղուց էի ծանոթ, բայց երբ մի առիթով նա խոնարհաբար այս վկայությունը պատմեց, որը քիչ հետո կկարդաք, հասկացա՝ թաքնված ալմաստի թանկագին հոգի է կանգնած առջևս:
-
05.04.2016|
00:12
1913-ի մարտին Սադհուն կրկին շարունակեց քարոզչությունը` նախ անցնելով իր հարազատ վայրերով։ Բայց հասկանալով, որ մարգարեն իր հայրենիքում տեղ չունի, զգաց, որ Աստված իրեն այլ նպատակների համար էր նախապատրաստել։
-
01.04.2016|
11:23
Ամեն անգամ, երբ աղմուկ է բարձրանում եկեղեցական կյանքում կատարված որևէ սոսկալի երևույթի վերաբերյալ, մարդկանց մի ստվար զանգված (ինչ-որ առումով արդարացիորեն) բողոքում է, ընդվզում Հայաստանյայց առաքելական սուրբ եկեղեցու դեմ:
-
01.04.2016|
11:20
Մի քանի օր առաջ` մարտի 27-ին, սուրբ Զատիկը՝ Տիրոջ հարությունը, տոնեցինք ազգովին։ Դրանից երեք օր առաջ էլ երեսուներեքամյա Հիսուսի խաչելության օրը հիշեցինք:
-
28.03.2016|
12:03
Ամենայն հայոց կաթողիկոս Գարեգին Բ-ն իր մաղթանքն է ուղել Զատկի տոնի առթիվ։ Ուղերձում ասվում է.«Սիրելի հավատավոր զավակներ Մեր ի Հայաստան, Արցախ և ի Սփյուռս,Այսօր` Սուրբ Հարության բերկրալի տոնին, շարականագրի խոսքերով փառաբանում ենք մեր Տիրոջն ու Փրկչին, որ հարություն առավ մեռյալներից, ավերեց դժոխքը և Իր Հարությամբ արարածներին կենդանություն պարգևեց:
-
25.03.2016|
08:01
Քրիստոնեական ապրելակերպի նվազումը և օկուլտիզմի մեծացումը դիվահարության ընդհանուր խնդիրներից են, հատկապես երիտասարդության շրջանում: Քրիստոնեությունից հեռացած մարդը երբեմն նույնիսկ կարող է տառապել սատանայից առանց պատճառի, որևէ պատճառով, մեղքի դեպքում:
-
25.03.2016|
08:01
«Մեռելոցը» կամ եկեղեցական տոներին հաջորդող երկուշաբթին ընդունված է որպես գերեզման գնալու և հիշատակի օր:
-
25.03.2016|
08:01
Աննա մարգարեուհին (եբր. շնորհք, շնորհալի, շնորհընկալ, շնորհակալ - Ղուկաս 2.36–38) Հակոբ նահապետի որդիներից մեկի` Ասերի ցեղից էր:
-
22.03.2016|
11:41
Կանոնական երկրորդ Ավետարանի հեղինակ Հովհաննես-Մարկոսը (Հովհաննես` հրեական և Մարկոս` հռոմեական անուն), թվում է, եղել է Երուսաղեմի քրիստոնյա: